Markkinoinnin toteutus palveluna
Uudistusten valmistuttua Antikvaarille luotiin markkinointikonsepti ja kattava toteutussuunnitelma. Suunnitelma sisälsi verkkosivustolla toteutettavia kampanjoita, kuten Black Friday -kampanja sekä erilaiset teema-kampanjat, joiden näkyvyyttä vahvistettiin uutiskirjeiden ja sosiaalisen median kanavien kautta. Lisäksi toteutimme kohdennettua maksettua mainontaa sekä Metan että Googlen alustoilla.
Koska myytävien tuotteiden määrä on erittäin suuri markkinointisuunnitelmassa oli tärkeää huomioida, ettei yksittäisiä tuotteita voida markkinoida manuaalisesti. Ongelma ratkaistiin hyödyntämällä tuotekatalogeja, joiden pohjalta markkinointia kohdennettiin selkeästi määriteltyjen konversiotavoitteiden mukaisesti, Tällä hetkellä klikkauskohtaiset hinnat ovat vain muutamia senttejä, ja konversiot toteutuvat alle euron kustannuksella.